Ako využíva 4ka a SWAN umelú inteligenciu
V tejto epizóde podcastu DOTYK sme privítali Róberta Plonku, riaditeľa zákazníckej starostlivosti spoločnosti SWAN.
Rozprávali sme sa o tom, ako 4ka a SWAN využíva umelú inteligenciu na zlepšenie starostlivosti o zákazníkov.
Tento podcast si môžete pozrieť aj ako video:
Podcast Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | YouTube Music | Spotify | Podbean
Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.
Prečítajte si aj:
Podobné články
8. decembra 2025
2m
ChatControl: Špehovanie komunikácie má byť voľnejšie – ale nebude
8. decembra 2025
2m
Bluetooth 6.2: Nová verzia bude aj pre herné zariadenia
8. decembra 2025
3m
Ako zistíte, či máte nárok na pomoc pri dodávkach elektriny a plynu?
7. decembra 2025
1m
Veľké firmy bez AI nemajú veľké šance na úspech
6. decembra 2025
1m